Kvast-Hilda stjäl vet ni det??

Goggla gärna på Kvast-Hilda så kan ni läsa vilken HEMSK häxa hon är!!

Eller sök gärna i min blogg på tidigare inlägg hee hee hee

I alla fall så stal jag en Gustaf idag!!

Skvallra inte för Solstrålen


Garfield kan man ju bara inte låta bli att älska



Stjäl ni också så mycket ni bara orkar hee heee.... *blink*

Han är för go den söta Gustaf....

Jag gillar allt som förklarar varför jag har extra kilon som t ex

I´m not over weighten I´m under tall..

Nu är det dags för något i magen igen, blir nog Grekiskt på Kista Centrum..

Tjingalong!


Kommentarer
Postat av: soffie

Gustaf han är bra han,mycket klokt att komma med,

Vad jobbar du med?

Förutom häxa då;O)

Jag är lärare å har nu hand om en förskoleklass med 12 6åringar det är jätteroligt.

kramelikram till dej

2009-03-26 @ 21:32:13
URL: http://soffie69.blogg.se/

Ett litet livstecken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0