Nya vänner nya möjligheter

Goo mooooron!

Ännu en dag som inte påminner om våren!

Tänkte berätta helt kort om "Fäjsan"
Alltså det omtalade Facebook

Det var rätt länge sen jag gick med där men
har väl inte gjort mig tid att "titta runt"
Alltså utforska alla möjligheter..

Men nu har jag börjat förstå upplägget och tycker det är kanon skoj!!



Det är som att gå in i en värld med en massa spindlar
som binder sköra trådar till olika nätverk, små och stora.
Grupper

Jag själv är med i
Falun (där jag bor)
Kvarnberget (området jag växte upp i)
1959 (året jag föddes)
Vi som kommer ihåg grusparkeringen (där man hängde som ung)
Drick kranvatten för H-vete (ja ja det finns ALLT i grupp väg)

För att göra en lång historia kort så min nya vän
är årsbarn med mig, bor i en förort till Aten och
sprudlar av liv, helt underbart!!

Joana


Ta hand om varandra och glöm inte era nya/gamla vänner

Kommentarer
Postat av: Frogprincess

Jag vill gå med men jag vågar inte för jag är rädd för att det ska ta aldeles för mycket tid för mig. Bloggen tar ju en hel del tid redan...

2009-03-05 @ 11:32:12
URL: http://www.metrobloggen.se/frogprincess
Postat av: Lena

Jag förstår inte tjusningen med facebook. Jag gick med, men avslutade det hela. Tyckte det var ett vuxendagis där man endast skickade olika saker till varandra, som typ låtsasblommor, frågor, drinkar, glada gubbar osv osv. Den som har mest typ vinner.



Tack för ordet.



I övrigt så hoppas jag att du snart får vår. Här hemma så regnar det och låter snön försvinna. :P



Ha en fin Torsdag!



Mvh Lena

2009-03-05 @ 13:38:13
URL: http://celena.blogg.se/

Ett litet livstecken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0