Sista kvällen i stora staden!

Avslutades med Calamares och shopping!!



En doft och en smak av Grekland och resan känns inte allt för avlägsen
(26 april kl 07.00 lyfter jag från Arlanda mot 2 veckors underbar ledighet).

Här från hotellet ser jag planen landa och dra iväg från Arlanda, längtan är
nästan outhärdlig men men, roligare att ha det framför sig än bakom sig.

I helgen blir det att boka färjan mellan Rhodos och Aten... Hotellet i Aten,
vid foten av Akropolis och Plakan är bokad 2 dagar.. Special price med De Lux
standard *ler*

Idag har man lyckats springa förbi Let´s Dance finalisterna som gästspelade
i Kista Galleria,,, Magnus är ENORM.. Leila lika vacker i verkligheten som på
TV. Sen och inte att förglöma den giftige Tony Erving *hahahaha*




Let's Dance kommer till Kista galleria
Missa inte TV4s Let's Dance-show med Tony Irving torsdag 26 mars.

Showen startar kl. 18.15, 19.30 och 20.00.



Nej nu ser min stoooora säng alldeles för inbjudande ut...
Sköt om er!

Kommentarer
Postat av: Catti

Åååh, Grekland. Nu blir jag grön. Men calamares:arna avstår jag gärna. Tror jag slutade käka på gummisnoddar redan i koltåldern (som det så vackert heter)

2009-03-27 @ 05:10:08
URL: http://lakritsfantomen.blogspot.com
Postat av: solstrålen

Har du "frotterat" dig med finalisterna avis =) hihi. OCH Grekland avis ...ha en bra dag=) kramis

Postat av: Inger Maryissa

Jasså, du var här i storstaden och i Kista. Kul.

Det var jag som först inte fattade att det var i Kista här i Stockholm som du var ;-)

Säkert kul att se showen också med Let´s Dance och Tony Irving.

Och det verkar som du haft det mycket trevligt och även med god mat.

Jag tycker också Calamares är jätte-gott och grekisk mat är verkligen god.

Och kan tänka mig att du längtar efter resan.

Ha det så bra.

Kram

2009-03-27 @ 14:08:15
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/

Ett litet livstecken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0