Trött, slut men fn så kul att bowla!

Ojojoj killarna på jobbet körde hårt med en gammal häxa!
*pust stön stånk*



Varför gör killar så många Strike å Spärrar ???
Man hinner ju inte vila mellan vad  heter det ?? Kast/slag??

Aldrig att deras klot hamnar i rännan hmmmm var på väg att
fråga efter långa silverfärgade korvar som man lägger i rännan...
Varför kan man inte ha dom jämt?? *fniss*




Eller en Sophie, tappa klotet bakom sig..
jag har lyckats 2 ggr....

Det värsta av ALLT!!
Vad hade jag på fötterna när jag kom ut
till parkeringen tror du....





Så hur känns det då idag/imorgon??




Trött trött trött


stel, stel, stel och ännu
stelare imorgon

Jag känner mig som ett



eller iaf en


Säkert är jag ett klot med träningsvärk imorgon!




Nä nu återstår bara den goa mysiga sängen *längtar*

Så för idag... säger jag bara en sak till




Kommentarer
Postat av: föneböna

De är skorna som gör de ;-)

kramar och godnatt vännen!

2009-03-12 @ 22:46:17
URL: http://www.metrobloggen.se/sandkorn

Ett litet livstecken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0