En till .....

AAa kunde inte motstå den här som jag fick på jobbet nyss *fniss*
Obs! En fräckis så om du inte gillar det,,,sluta läs här!

En kille går till affären för att handla och noterar att en mycket
attraktiv kvinna vinkar på honom.

Hon säger 'Hej på dig!'

Han blir lite ställd därför att han kan inte placera var han sett henne förut.  
Så han säger: -Känner du mig?'

Hon svarar : -Jag tror att du är far  till en av mina ungar' .   
Nu vandrar hans minne tillbaks i tiden till den   
enda gången han varit otrogen mot sin fru.

Han säger: 'Herregud ..... är du den där strippan .........från min svensexa ,   
som jag satte på på biljardbordet medanalla mina kompisar såg på ......
och din väninna smiskade mig på baken med en purjolök ?'

Hon tittar på honom lugnt och säger:
- Nej, jag är din sons lärarinna...


Kommentarer
Postat av: Anonym

fin header.

2007-12-06 @ 12:23:38
URL: http://sjukdom.blogg.se
Postat av: Dum-Per

Alltid gillat svensexor annars.....*hehe*

2007-12-06 @ 18:47:49
URL: http://dumper.blogg.se

Ett litet livstecken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0