Goo morron skratt

Är det inte härligt att börja dagen med ett leende.... här sitter ivarjefall jag och ler =)

Mannen kom hem och hittade sin fru packandes i sovrummet.
- Vart ska du?
- till Stockholm, jag har hört att de prostituerade där får 2000 för det jag gör för dig gratis.
En stund senare gick frun ut i vardagsrummet, och där satt hennes man och packade.
- Vart ska du?
- jag ska följa med dig till Stockholm, det ska bli kul att se hur du klarar dig på 4000 på ett år.

När lille Emil en dag öppnade dörren till badrummet visade det sig att mamma
stod där och drog pappas snopp fram och tillbaka.
Emil undrade på barns vis vad hon höll på med.
- Jo du förstår, pappa har blivit lite rund om magen den senaste tiden,
så jag släpper bara ut lite luft ur honom.
- Det är ingen ide, sa Emil, för så fort du har åkt till jobbet kommer
grannkärringen och blåser upp honom igen.


Det var en man och hans fru som stod med sina nio barn på busshållplatsen.
Där stod också en blind man. När bussen kommer är den nästan full,
så bara frun och barnen kom med. Mannen och den blinda bestämde sig för att gå.
När dom hade gått en bit sa mannen:
- Kan du inte sätta gummi på din käpp? Det är irriterande när den låter när du går.
Då sa den blinda mannen;
- Du, om du hade satt gummi på din käpp hade vi kommit på bussen, så håll klaffen!!!




Nu är det dags att

ila till


jobbet så
"until next time"

take care!


Kommentarer
Postat av: Inger Maryissa

Fniss..;-)
Vad du hittar roliga saker.
Kram

2007-12-06 @ 14:33:05
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/

Ett litet livstecken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0