Lediga dagar mmmm

Aaa igår var det "bra dan" för idag och på måndag är jag ledig.....
Man har ju lite att stå i så här före jul

 som skall handlas

Men det är ju så kul.......gillar att handla OBS!! Åt andra!

Jag är ingen shoppare annars, tycker bara det är jobbigt
att springa runt i affärer,det är något annat med att handla saker åt andra,
nära och kära....Man funderar och tänker, vad de vill ha, skulle de uppskatta
den här osv...Blir liksom något helt annat....
Man tar med hjärtat och faktiskt lite av hjärnan också när man köper klappar!
Sen blir det nog en jul i "ljusens" tecken...som ni vet så gör jag en massa ljus..

Var till TTV (Ta till vara) butiken igår, och inhandlade en massa udda glas för 2 kronor/st...
Förhoppningsvis blir det en massa härliga ljus för både ögat och näsan...

Dags att samla kraft käka lite frukost och sätta fart på kroppen *blink*

image507

Kommentarer
Postat av: Dum-Per

Kul med en smurf....Men känner mig som den där ...ehh...Gargamel mest!!*fniss*.....Ha det bäst!!

2007-12-14 @ 11:34:23
URL: http://dumper.blogg.se
Postat av: Inger Maryissa

Jovisst är det roligt att handla åt andra, speciellt om man vet vad man ska köpa och vet att den personen kommer att bli glad som man handlar åt.
Men jobbigt är nu att vara ute bland butikerna eftersom det är så mycket folk överallt nu när det går närmare jul.
Ha en bra dag
Kram

2007-12-14 @ 12:44:46
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/
Postat av: Pannika

Va´ddå tid och handla......huvvaligen....Arrrbete, arrrrbete och åter arrrrbete....Åkej´rå, i mårrn slänger jag upp ungarna till "mormor" med en pepparkaksdeg. Sen drar jag till "la kupola" i Brorlanche....och kanske hittar man nå´n klapp... eller två....fniss.... Hoppas Du haft nå´ra mysiga shopping/pysselda´r....(inkl måndag)...Jag hoppas hinna med lite glögg på lörda´ efter julhandlingen, om de´ blir nån.... renovering av kök åsså´ då´ra.....fniss.....Kram, kram...

2007-12-14 @ 21:31:43

Ett litet livstecken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0