Go´morron känner ni doften?

Då var vi där igen (oootroligt vad fort det går) BRA DAN!!

Som vanligt är alla goa och glada på fredagar på jobbet....Det är en härlig dag att jobba på ;-)

Fredagar = möte på Bagarstugan med tillhörande morgonfika....och då snackar vi verkligen FIKA med stora bokstäver!!

Underbart ställe! Har du inte varit där, gå dit! Om du kommer till Falun sök upp Bagarstugan, ligger vid Gruvans alla sevärdheter!!

Här är några bilder så ni förstår vad jag pratar om...............man kan nästan känna doften av allt nybakat bröd bara genom att se bilderna. Så njut....


image274image275image276image277


Ha en underbar fredag!!
Fredagskramen


Kommentarer
Postat av: Lia

ser gottut :D

2007-11-09 @ 06:44:23
URL: http://hellolia.blogg.se
Postat av: Älin

Jag DÖÖÖÖR. Vill ha vill ha VILL HA! shit va gott. måste gå och fika idag.... KRAM

2007-11-09 @ 11:15:11
URL: http://elinmillen.blogg.se
Postat av: Lena

Tjooo!!
Nu har jag vart in på din bloggis igen.. e dålig på de..:-S ska försöka bättra mig..:-D de såg å lät riktigt gott med nybakat bröd..:-D

Kramiz

2007-11-09 @ 12:25:02

Ett litet livstecken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0