Pust!

Nyss kommit hem från övertid på jobbet....En massa fakturering
som skulle ut, blir nog sådär i runda tal 4 miljoner!
Man känner att man gjort nytta .

Men nytt system och nya rutiner och en "lathund" framför mig,
så kan jag inte ta åt mig äran att "dra in pengar".
Kände mig som en tjatig patient på en avdelning för dementa..
Ropade och ringde alla sköterskor på avdelningen.

De tänkte nog ~~nääää inte nu igen den tjaaaatiga patienten på 9an!

Så resten av gänget BRA JOBBAT!!!
Ni är värld dagens ros!



Till slut efter allt snurrande fram och tillbaka i olika fönster i systemet
kände jag att datorn tittade tillbaka på mig....

image366


DÅ VAR DET DAGS ATT GÅ HEM!


Kommentarer
Postat av: Miss Money Pennie

Risken är att jag blir "patient" idag... Är lite trött efter gårdagens kvällspass...

2007-11-21 @ 08:15:16

Ett litet livstecken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0