Sån är jag

image376Jag har en stark vilja. Inte så att alla dansar efter min pipa- jag gör det mesta jobbet själv - men på något outsagt sätt blir det till slut som jag vill.

Jag skryter aldrig med mina bedrifter och talar aldrig om mina planer vilket gör att jag upplevs som hemlighetsfull. Människor beundrar min styrka och uthållighet men avstår ofta från att säga det till mig. De är nämligen lite rädda för att jag ska spänna ögonen i dem och tycka att de pratar dumheter.

Många tror att jag är tankeläsare, men det är precis tvärtom: det är andra som intuitivt förstår vad jag vill - och gör det. Denna inre styrka kommer till sin rätt inom ormåden som skrämmer svagare individer.

Jag kan hjälpa svårt sjuka och döende människor, hantera kriminella individer och drogmissbrukare. Jag ingjuter mod och respekt och förhindrar kaos. Jag kan arbeta utan dagsljus i skiftarbete, sjukhusvak eller på nattklubb.

Studerar jag, kommer jag bäst till min rätt som problemlösare och i grundliga djupa studier. Jag ska inte syssla med något ytligt och flärdfullt!

Min partner får gärna vara vacker men får absolut inte kräva ständiga bevis på min uppskattning. Jag är intensiv och passionerad (och kan bli vansinnigt svartsjuk) . 

Jag har svårt att förstå mänsklig svaghet och blir aldrig charmad av små felsteg - bara irriterad. Kärlek vid fösta ögonkastet är ofta rätt för mig och jag ger mig inte förrän jag fått den jag vill ha ;-)

Låter det bra eller förskräckligt hahahahahaha....

Iaf så är det så,  jag är i mångt och mycket, en del stämmer ju inte alls förståss....
det är väl de stunder häxan tar över!! Hee hee hee


Kommentarer
Postat av: Peter

Men nu när du inte har chansen att spänna ögonen i mig så tar jag istället chansen och bekräftar att du är en helt underbar människa som man är stolt över att känna. Sååååå omtänksam,smart och go på alla sätt.KRAMAR/ en som tror han vet.

2007-11-22 @ 20:54:01

Ett litet livstecken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0