Vilken helg!

Ja ni min vänner där ute i cybervärlden....

Vilken härlig kväll det var i lördags helt perfekt, vinprovning med utbildning var kanon.....ju mer man vet om vin desto roligare är det. Man vill bara lära sig mer och mer, helt klart en spännande dryck som inte är den samma oavsett tillverkare eller druva. Så jag ser fram emot flera tillfällen för att lära mig mer! Något jag helt klart rekommenderar, testa och gå en utbildning i ämnet vin!


image16

Lördagskvällen fortsätter i fler inlägg den slutade ju inte direkt efter vinprovning kan man säga :-)

Kommentarer
Postat av: miapia

Hej vännen! Har faktiskt tänkt gå vinkurs framöver, låter väldigt spännande :-) Men nu räcker det ju att jag frågar dig om råd...hahahaha.

Kramen!

2007-11-12 @ 09:41:32
URL: http://nogg.se/miapia

Ett litet livstecken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0