Att leva!


Idag är den skönaste dagen i år
Vi glömmer imorgon, vi glömmer igår
En dag värd att leva vad önskar vi mer
om bara vi mottager allt vad den ger
Då upptäcks att livet helt underbart är
Så ta vara på stunden, just nu och just här
Gör något av den, något du vill
Fyll den med mening för dig finns den till
Försumma ej chansen, du ångrar dig se
För tiden just nu kommer aldrig igen

Det skålar vi för!!!!
Skåååååååål!!




Om jag tänkte som fan
kanske tänkte hela dan
på mitt liv och fann
en slags mening som var sann,
ja, då får jag inte glömma en
förbannat viktig grej,
att då gäller denna sanning bara mig.
Tage Danielsson

Kommentarer
Postat av: miapia

Hej gumman! Mycket fina ord du lagt in här. Vet ju att du fyller år snart men vilken dag? *skäms*

Kramisar!

2007-10-31 @ 19:57:26
URL: http://nogg.se/miapia
Postat av: mia dh

Så kloka ord och vilket vackert foto, ha det riktigt gott.

2007-10-31 @ 23:17:55
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se
Postat av: Cirri

Ja må hon leva, ja må hon leva , ja må hon leva uti hundradiår.....javisst ska hon leva javisst ska hon leva, javisst ska hon leva uti hundradiår!!! Ett fyrfaldigt HURRA HURRA HURRA HURRA

2007-11-01 @ 06:50:05
Postat av: Cirri

Stort Grattis på födelsedagen sissen! Kommer förbi senare på en kuppa.... Många kramar till världens goaste siss

2007-11-01 @ 06:51:44

Ett litet livstecken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0