"Konst och annan ögonfröjd!

Här kommer ett urval av mina favvo tavlor....De flesta målade av min förstfödda dotter =)
MIN DOTTER alltså hihihihihi *Morsan Mallgroda*


Mina döttrar i unga år

Flickan med pärlörhänget

Stina Bauer



Angelstuff

Konstnär: http://jagarviktig.blogg.se/

Kultvarning *asg*
tbx på de glada 70-talet

        

Papperstrosor....hur många vet vad det är?


Andra bilder som får en att fnissa eller att ååååååååååå aaa!!

          
Glömt något?               Ledsen!                        Förlåt!                      
                                                                                                                            


       

Snälla låt mig               Privace please!!         Mc Burnt
förklara!!

      

Hardwork police!       Tror jag håller mig     Dåligt omdöme?


Kommentarer
Postat av: Sophie

Godmorgon själv! hehe fina/roliga tavlor! din dotter är duktig :)

2007-10-15 @ 11:27:44
URL: http://outsidemywindow.blogg.se

Ett litet livstecken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0