Vinnarskalle

SKAFFA EN VINNARSKALLE

  



(En vinnares inre kognitiva modell för tankar och känslor)

Jag fokuserar på uppgiften, på nuet!

Jag har en positiv förväntan: "Det här ska bli kul"!

Jag fokuserar bara på det som gäller mig och som jag kan påverka,
inte på konkurrenter, vind, väder, ledare osv!

Jag fokuserar på det som fungerar!

Jag fokuserar bort ifrån det som tidigare har inträffat och aktiverar tankarna i nuet!
Nu och framåt är det som gäller.

Jag känner mig glad, lycklig, nyfiken, stark och nöjd!

Jag gör aktiva ansträngningar att hitta saker i tankarna som gör mig glad!

Jag strävar hela tiden efter att hitta nya tankar som kan stimulera och utmana mig.




VAD LIVET VORE ENKELT OM MAN ALLTID TÄNKTE DESSA TANKAR!

Kommentarer
Postat av: Dum-Per

*håller fortf för öronen*....har du sjungit klart?
Snöar det i Norrland i dag?...Neee...det vet ju inte du...du har väl inte kommit ur gruvhålet än**hehe*

2007-10-11 @ 09:37:47

Ett litet livstecken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0