Welcome to WWW

Wold wild witch

eller en medelålders tant i en lagom stad i mitten av ett lagom stort land i en lagom stor lägenhet  i lagomt moderna kläder LAGOM VILKET JÄKLA ORD!

Näää du fel fel fel fel fel !!!! njaa inte fel direkt men 
MEN jag har ett bättre förslag få se vad ni tycker

För nu ska jag berätta,,,,

Tänk att det kan vara så svårt....tänk tänk tänk

Börjar med en liten början iaf =)


Jag är en tjej i mina bästa år hmmmmmmmm ja just ja en kvinna och jag lovar verkligen i mina bästa år, har redan avverkat några årtionden, jag tror det får bli en sammanfattning och man berättar typ var tionde år, de mest avgörande ögonblicken.... *tänk, tänk, tänk.....

En Alla helgon söndag år 1959 (ooootroligt fin årgång skulle en vinkännare säga ;-)

Född: Sophie

Mor: På tok för ung (16 år tror jag visst att hon vaaaa trallalla lala laaaaaa)
Far: På tok för ung (mogen för sex men inte för barn)

Mina första 10 år:  Växte upp med fyra generationer under samma tak (hus med två våningar och två ettor kan man nog säga) Gammelfarmor och farfar av den gamla stammen (downstairs). Hon lagade mat mest hela tiden och gammel farfar var "the leader of the pack" sträng men rättvis *s*.
Min tonårsmor i soffan i köket jag och morfar i rummet
Sen kommer vi till min älskade "morfen" en man som jag skulle kunna berätta om i flera timmar, han vart både som en mor och en far för mig. Mest far då. Sov bakom rumpan, kletade exemsalva på hans tapet o s v.....Kommer foto här senare. Sen var huset fullt!

Morfen som lämnade oss sommaren 2006
och vilar på sjöbotten vid hans paradis sommarstugan i Vika. Jag saknar dig mer än ord kan beskriva....http://witchen.blogg.se/2007/october/min-morfar.html


Mina nästa 10 år:

vad ska jag skriva mer ??? ??



UNDER CONTRACTION..........................



Kommentarer

Ett litet livstecken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0