Inse sin ålder!!!

Ja ha då var det lördag förmiddag då!!

Igår vart det bowling,,,Rock´bowl....

Varför inser man inte att DU E FÖR GAMMAL!!!

Ivarjefall för nedsläkt bowlinghall, dunkande störande musik.

Sämsta värsta resultatet någonsinn!!

Första kastet sträcker jag mig i "rumpmuskeln" halvstukad tar jag mig igenom matchen men kom naturligtvis sist!

Släkt ljus i hallen, ser för fn inte vart de små svarta pilarna man ska sikta på är!

Sen börjar det............dunka dunka musik så man inte ens kan koncentrera sig!

Varför tog vi inte en orgenteringstävling istället!!

Hahahahaha...

Ja ja jag är dum nog att göra om det igen, men troligen med ljuset tänt och utan musik, och kanske en liten rump övning före hihihihi...
Låter som någon annan sport där :-/

image546

Kommentarer

Ett litet livstecken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0