Lucköppning i helgen!

Tillbaka igen lite trevanade men ändå här =)

Nu tror ni alltså att jag skall supa skallen av mig och ha lucköppning
lörd och sönd...men så är inte fallet!
Kunde i och för sig vara trevligt med lite yrsel...
men inte när man skall sätta upp luckor..

Alltså inte öppning utan uppning....nu ska du inte läsa fel Dum-Per!!!
Vad gäller ordet uppning *asg*

Så ingen alkhol......utan renovering.....

image544

Vad tycks om valet av lucka??

En fråga återstår vart ska jag sätta "knoppen", hjälp gärna med förslag,,,
så här ser den lilla knoppen ut:





Kanske blir lite yrsel iaf till kvällen för att fira ny-gammla köket!!

Vem vet...återkommer i frågan =)

CS


Kommentarer
Postat av: Inger Maryissa

När jag kom hit till dig och först läste titeln till ditt inlägg så tänkte jag:
- vadå...lucköppning...december med julkalendern har ju varit för länge sedan....
Men så fortsatte jag att läsa, och fattade....;-)

Lycka till med luckorna och knopparna.
När de gäller knopparna så är det nog bäst att sätta dem på den sida som luckan öppnas.
Har märkt det av egen erfarenhet, och rekommenderar det....;-)

Ha det så gott.
Kram

2008-02-01 @ 12:32:52
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/
Postat av: Miapia

Hej gumman! Länge sen sist. Vad fint det kommer att bli i erat kök :-) Fick du mitt flyttkort (sms) här för ett tag sen tro? Vi ska ju flytta ner till småland. Lasset går den 23 Februari är det tänkt. Får höras nån dag. Ly(u)cka till med luckorna och ha en trevlig helg :-)
Bamsekramis!

2008-02-01 @ 16:39:06
URL: http://nogg.se/miapia
Postat av: Dum-Per

Sätt knoppen på samma sida som gångjärnen vettja...Det kan bli lite halv kul...Om inte det funkar så varför inte på insidan?..Gôtt att "se" dig igen...*bamsekram*

2008-02-01 @ 17:58:28
URL: http://dumper.blogg.se
Postat av: Pannika

Ähh, skit i knopparna.....låt naglarna växa och pilla upp dom istället. Samtidigt lite mysigt om kärestan fixar lite långa naglar och kan användas som Din ryggkliare.......Förena nytta me´ nöje vettja. Snart är det hämtning på discot utanför dej. Få se i vilket skick de små liven är, fniss...
Kram på´rä !

2008-02-01 @ 18:57:27

Ett litet livstecken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0