Sällan men i NATT!!

Har jag knappt fått en blund i ögonen ni vet hur det är eller hur??



Man tänker och tänker och tänker,,tycker man kommer fram till en bra slutsats
åååå vad gör man då JO man börjar om igen *stor suck*

image642

Sen kommer man på OJ jag som ska till jobbet!!!!
Då börjar man


Hit och dit, man tittar på tråkiga program på tv´n typ gissa ordet ...
Inte ens det får en trött!!

Inget hjälper inte ens att räkna får....
image644
Men när klockan nästan ska ringa, då somnar man så sött.....
Typiskt!
Inte ofta det händer för mig men natten har varit lång,
så idag har jag varit hemma från jobbet, för att
ta igen den sömnlösa natten!!


Men imorgon är en annan dag!!

Kommentarer
Postat av: Inger Maryissa

Jo, det att ligga sömnlös hela natten är verkligen inte kul.
Vet själv hur det är då jag har stora sömnproblem.
Nu jobbar jag inte så då går det i alla fall.
Men kommer ihåg när det hände när jag jobbade, och tanken på att jag skulle upp tidigt på morgonen gjorde det också svårare att sova.
Och visst är det konstigt att när klockan sedan ringer så sover man så gott.

Kul bild på fåret med skorna.
Du hittar så mycket kul, och det är altid så roligt och trevligt att besöka dig.

Önskar dig en avkopplande dag som du verkligen behöver.
Kram

2008-02-26 @ 17:00:13
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/
Postat av: Margaretha

Vad skönt att kunna ta en fridag sådär rakt av....
Får kan man ju inte räkna när man ligger där för då kommer dom hemska bilderna fram som man har sett på TV senaste dagarna,Kan du fatta att människor kan vara så gräsliga mot djur.
Soc gott inatt
Margaretha

2008-02-26 @ 18:08:58
URL: http://catfriend.blogg.se
Postat av: Pannika

Jaa, du...Jag kan åxå känna igen mej, men nu va´re ett tag sen....Fast med tanke på hur fåret ser ut som ligger ute på din blogg...och om jag legat och tänkt på det, så skulle det INTE gå nå´ lättare att somna.....huuuvva-ligen vilken vilken "skräck" att försöka somna till den, fniss....blir nog inte lätt för den stackars kraken att hoppa över nått staket heller....bara ståendes så där....fniss...

2008-02-26 @ 22:06:54

Ett litet livstecken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0