I´m back!

Halloj där!
Har varit lite frånvarande ett tag, men nu gör jag ett litet gästspel.
Allt OK här! Bara det att det varit blogg torka ett längre tag,
men det släpper nog snart...

Mjukar upp med en liten historia för den här gången!

Kramar till alla mina rara besökare!!

Ett par låg i sängen på sin smekmånad redo att göra det för första gången
när bruden säger till mannen: - Jag har något jag måste erkänna. Jag är inte oskuld!  

Men det är väl inget konstigt med det, svarar mannen!  
Frun fortsätter: - Jag har varit med en kille tidigare, golfspelaren Tiger Woods.  
Ja, han är rik, berömd och ser bra ut, svarar mannen.
Jag kan förstå varför du hopparde i säng med honom.  

Paret älskar med varandra och när de är klara sträcker sig mannen efter telefonluren.  

- Vad gör du? frågar frun.
- Jag är hungrig, svarar mannen.
- Jag tänker ringa room service och be dom komma upp med lite mat.
- Det skulle inte Tiger ha gjort, säger frun.
- Jasså vad skulle Tiger ha gjort då? frågar mannen. -
 Han hade gjort det en gång till, säger frun.  

Mannen lägger ner telefonluren och älskar med sin fru en andra gång.
När de är klara sträcker han sig än en gång efter telefonluren.  
- Vad gör du? frågar frun på nytt.
- Jag är fortfarande hungrig och tänker ring room service!
- Det hade inte Tiger gjort, säger frun igen.
- Och vad hade Tiger gjort, frågar mannen.
- Han hade älskat med mig en gång till.  

Mannen slänger ner telefonluren och älskar med sin fru en tredje gång.
När de är klara sträcker han sig efter telefonen.  
- Ringer du room service?? frågar frun.
- Nej. Jag ringer Tiger och kollar vad det är för par på det här förbannade hålet!!    


image541



Ha en bra fortsättning på dagen =)

Kommentarer
Postat av: Dum-Per

Nämen...den kvastfarare!...Gôtt att se att du lever...

2008-01-17 @ 12:03:23
URL: http://dumper.blogg.se

Ett litet livstecken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0