Dagen efter dagen före......

 

Ruggig nalle ser ut som jag känner mig!

Vet inte om jag ska dra i mig en hela whiskey
eller hur jag ska bli av med den sega förkylningen!!

Idag tänker jag ligga hela dagen i sängen med Stieg!!
Botar inte han med luftslottet som sprängdes då vette katten..

Troligen var det marknaden som tog kål på mig..
Isiga vindar vid Siljan och regn!!

Men men man ska inte vara negga .......
Hittade en superläcker handväska i läder
Aaaaaaaaalla väaaaaskor 100 kronor!!
Bildbevis i kommande inlägg!
*tummen upp*

Även i Insjön vart det bra inköp på Factory Sale..
6 Höganäs muggar i blandade färger..
Nu kan jag slänga de där två kantstötta!

Men jag har en av var färg och bara en gul!
Typ blå, grön, svart, grå, latte, vit, marinblå, stengodsblå osv...


Det vart även några julklappar faktiskt men de kan jag inte avslöja här

tyvärr hihihi...


CS




Kommentarer
Postat av: Tant Animalia

Stackare där!

Ta dej en whiskey så bassiluskerna drar vidare, vet ja!

Snygga höganäsmuggar!!!!

(Har likadana och åxå en av varje färg....blå, grön, gul, brun....Gubben fick i julklapp för några år sedan!)



Tack för rar kommentarer hos mej!

Du verkar vara en så rolig och positiv människa....OCH MED HUMOR och glimten i ögat och räven bakom örat och ja...allt som jag också gillar!



Man får ta vara på livet och ha lite kul mitt i allt elände!

Köp dej ett rör "Berrocca" på apoteket och halsa en flaska Chi-san från hälsokost, så blir du snart pigger och glader!

Kraaaam på dej Kvast-Hilda! //Jenny ((-:

2008-10-05 @ 14:19:31
URL: http://tantanimalia.blogspot.com/
Postat av: Inger Maryissa

oj då...inte kul med denna segdragna förkylning...

Men du hade ju en sådan där bra häx-brygd med whisky ;-)

Det är kanske någon ingrediens som saknas ? ;-)

Fina muggar du hittade !

Hoppas du mår bättre snart.

Kram

2008-10-05 @ 14:36:12
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/
Postat av: Catti

Läste i Aftonbladet att nån kvackare sa att man skulle låta bli alla kurer med alkohol i för dom bara botar för stunden. Men si dä tycker inte doktor Lakritsfantom. Whisky, tevatten och lite socker och schas in i häxans mun så blir det bra!

2008-10-05 @ 17:36:32
URL: http://lakritsfantomen.blogspot.com
Postat av: Margaretha

Jamen tack för den du!!!!!! Julklappar!!!!

E du go eller????

Jag får nästan ångest när jag tänker på julen....grrr.

Och alla duktiga människor som börjar i god tid med julklapparna!!!!!

Men då e det ju ingen sport...eller?????

Hehehe skoja bara...så skönt för dig att du redan är "igång".....

Fina muggar...vi har sådana på jobbet...goa att dricka ur....

Kram på dig

Margaretha

2008-10-05 @ 19:01:29
URL: http://catfriend.blogg.se/
Postat av: Margaretha

Herregud...jag glömde ju säga...KRYA PÅ DIG NU , FORT SOM ATTAN !!!!

Margaretha

2008-10-05 @ 19:03:21
URL: http://catfriend.blogg.se/
Postat av: soffie

Å hoppas du kryar på dej och att både Whiskyn å herr Larsson hjälpte till:O)

Du jag lyckas alltid att tappa bort dej så nu har jag länkat till dej om det är ok?

Må så gott

2008-10-05 @ 19:51:33
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Miss Rees

Jag älskar att gå på marknader,

det är så himmlars mysigt.



Jaha du har också råkat ut för höstförkylningen,

jag har snorat och hostat i minst en vecka nu.



På tal om mitt hår =P

Tack för att du tyckte om det =)

det är väldigt många på mitt jobb som aldrig sett

det förut och nu får man höra att man såg ut som ett spöke. Jag känner mig som mig själv igen iaf.



Kram Miss Rees







2008-10-05 @ 20:12:09
URL: http://missrees.blogg.se/

Ett litet livstecken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0