Förstörd söndag *suck*

Jaha!! Då tappade man bort en söndag igen då.....
Inte lätt att vara partypingla nu för tiden!!



Under täcket hela dagen igår som en murvel....

Det måste vara någon liten jäkel i glaset som ställer till det



Ja ja nog tjatat om det....Idag är det en ny dag och friska tag som gäller!!!

Köpte iaf vackra vinglas till min vän Carina från KostaBoda...
de var uppskattade!

Även outfiten vart bra....får väl lämna ett bildbevis vid ett
senare tillfälle....
Det vart övervägande Lila nyanser hihihii
"sista chansen" har ni väl hört talas om
;-)

Kommentarer
Postat av: Pannika

Jaa, Du. Jag vet inte va´ som är värst just nu om man jämför med din "trevliga" söndag mot min förkylning. Har läkartid 13.45 tillsammans med Alex. Alla jävla bantningskurer kan slänga sej i väggen när man har så ont i halsen att man inte ens "vågar" svälja sitt eget saliv....och det gör ont ända ut i öron-gångarna, fint va´. Har även en påminnande formation runt halsen som en hamster. NÅÅÅÅGOT svullet. Suck! Nåväl, vi får väl se om vi får några trevliga "kurer" att kurera oss med i eftermiddag. Blir väl hemma tisdag och ev onsdag åxå. Alex, det stackars barnet, är tapper....och vi försöker pina i oss lunchen så gott det går. Inte ens Kerstins "dumla-kladd-kaka" har vi hunnit smaka av i helgen som jag gjort. Dååå ä´re illa....

Kram Pannika

2008-10-20 @ 12:32:11

Ett litet livstecken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0