Att förföra en man och goo morgon!



Tre kvinnor samlas:  

En singel, en förlovad och den tredje gift, 
bestämmer att de ska tekniskt pröva hur man bäst kan förföra en man.

De bestämmer att, samma kväll ska de ta på sig en body i svart läder,
höga klackskor och så ska de ha välmålade ögon som är
förföriska och i den utstyrseln ta emot gubben när han kommer hem...  


Dagen efter samlas de igen för att höra hur det har gått...  

 

Singeltjejen: Så fort han öppnade dörren och såg mig i
läderbodyn och högklackat skrek han som en vilde
och vi älskade fyra gånger på raken, direkt på golvet...  

 

Den förlovade tjejen: Jag tog på mig bodyn, de högklackade
skorna och sminkade mig sexigt, men det kändes lite pinsamt
 att stå där nästan naken, så jag tog på mig en pälskappa
som jag hämtade i garderoben.
 När han kom hem, öppnade jag pälskappan så han  
kunde se vad jag hade under.
Han blev  tokig och skrek av lycka, han kysste mig
  överallt, vi gick till sovrummet och älskade två gånger på raken.  

 

Den gifta tjejen: Ja du (med en besviken ton),  
jag tog också på mig läderbodyn och skorna.
Jag sminkade mig mer än vanligt och kände mig snygg.  
 

När gubben kom hem, slängde han sig på soffan, 
 tog tv-kontrollern i handen   och sa:  
 

- Hörru Batman, vad blir det för mat idag??  


Kommentarer
Postat av: DumPer

HAHAHAHA.....Ha det gôtt där uppe i tassemarkerna

2008-09-01 @ 11:23:34
URL: http://dumper.blogg.se/
Postat av: Catti

Singel e jag visserligen, men det är fasiken aldrig nån som knackar på dörr´n...

2008-09-01 @ 15:19:30
URL: http://lakritsfantomen.blogspot.com

Ett litet livstecken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0