Mååndag morgon å mitt huvud känns så tungt ........

  • Varför är man inte samma partypingla som för 30 år sen ??

  • Två kvällar med skoj och man har en hel dag som man sover tv!
  • Morrisen kom jag aldrig ur på söndagen
  • Seg segare segast, är nog den bästa beskrivningen av söndagen.
  • Men egentligen vad är en söndag?
  • När man har två kvällar då man hade skit skoj!
  • Jag offrar gärna en regngrå söndag för det.





Ha nu en bra början på veckan alla mina kära!!
Så hörs vi
Vinkele vink!


Kommentarer
Postat av: Catti

Jag vill påstå att söndagar (skitdagar) är till för att offras. Synd bara att vi inte hade samma TV

2008-09-08 @ 17:56:50
URL: http://lakritsfantomen.blogspot.com
Postat av: Margaretha

Så kul att Häxan är ute och flyger igen.... ;D

Ja visst kan man känna sig seg efter festande....men du vet väl att "övning get färdighet"....så på´t igen bara....hehehe

Kram

Margaretha

2008-09-08 @ 20:00:29
URL: http://catfriend.blogg.se/

Ett litet livstecken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0