Bomull i skallen!!!

Nu förstår jag varför man säger att män inte har någon simultankapacitet över huvud taget!!
ABSTINENS heter det.

Upplever det just nu!!!!!

Man kommer knappt ihåg hur det var....när man försökte sluta 2005.
Hur kan någon över huvudtaget sluta med starkare droger...de stackarna!





Positivt tänkande viktigt!!!
Det är väl det sista jag känner mig nu....positiv!

Ni kan ju ringa min yngsta dotter,  hon vet!!!! 


Jooo jag kom på en sak, snart kan man
kyssa mig utan att det smakar askkopp




Men jag har iaf inga hallusinationer.
"Tänk nu positivt''
Bara uppstressad och kan inte sova för egen maskin.
Jag har ju varit där tidigare, 2005 när jag sist försökte lägga ciggaretterna på hyllan.

Men men efter att kroppen i oootroligt många år har fått gifter i sig.
- Var det 23?    shyyyy kan vara mer också *blink*




Puss på er!!

Kommentarer

Ett litet livstecken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0