SVT 1 har lyckats!

Jaaa vill taaaacka liiiiiivet, jaaaaaaaaaa viiiill taaaacka SVT1, för de gett mig så myyycket...
"ingen sångröst"
jag ger mig!


MÄSTARNAS MÄSTARE jag säger bara det!
Vilket bra pogram å inte bara det! Ettan har ju inte ens reklam *njutfullt*

Var det någon som såg igår??



Vem är din favorit??

Jag har iaf en hihihihii





Oj glömde nästan att tacka yngsta dottern "mycket tackande är det idag"

Utdrag ur snuttans blogg:

Hemma dottern

När jag flyttade hem igen kom mamma på, "du är ingen hemmafru, nu är en du en hemmadotter".
HAHAHa stämmer nog faktist.

Jag lagar mat och sånt bajs, men men det jag tänkte berätta var att jag har lite mer energi idag faktist.
 Dammsugit lägenheten lite, och tagit en kort promenad runt udden, städat lite inne i sovrummet.
Men nu orkar jag inte göra så mkt mer, ska laga mat vid fyra tiden bara.
Sen har Silly nog inte så mkt energi kvar.

Mammas kommentar:
Världens bästa hemma dotter, som har varit JÄTTE sjuk i två veckor, hög feber, halsfluss "usch"
Sen måste du ju ta hand om en abstinensstin mamma som längtar efter cigg, eller som inte kan hantera
stressen eller vad fn det är med henne ;-)




Hare så länge
*Dalavinken*

Kommentarer
Postat av: Ronny

Så glad jag blir. Välkommen tillbaka snart och hoppas du hittar något roligt eller nyttigt och tala gärna om det för mig så kanske jag överraskar dig! He det så bra.

2009-02-18 @ 09:03:57
URL: http://www.metrobloggen.se/krhnke
Postat av: Margaretha

Suck....har missat det programmet OXÅ !!!!

Jag vet inte hur jag lyckas men jag missar allt som är sevärt på TV:n... Kanske är det för att mannen älskar inredningsprogram????? Dom struntar jag i så då sitter jag inte alls o kollar...

Appropå vinprovningen så kom till Göteborg bara så skall jag ta diig med ner i vinkällaren !!!!

Jag lovar !!!!

Och du....en stilig Bengalkatt bak på kvasten skulle väl sitta finfint....hehe

Ha det så gott och kör försiktigt så du inte åker fast för " vårdslöshet vid kvastföring".....fniss..

Kram

Margaretha

2009-02-18 @ 11:52:35
URL: http://catfriend.blogg.se/
Postat av: soffie

du är verkligen på ett strålande humör å det är med glädje jag kikar in hos dej, det smittar av sej,

jag kollade inte det ,jag kollade på nåt om hemförlossnngar i England på 5an kl.21 herregud de födde helt själva å de visade verkligen allt ,

hmm jag skulle aldrig vilja va utan sjukvården men alla är ju olika,

må gott

2009-02-18 @ 13:20:02
URL: http://soffie69.blogg.se/

Ett litet livstecken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0