Tips från coachen

Tur det finns coachisar hihihi...




Dagens tips!


Du har inre styrka

Vi får alla lustimpulser emellanåt. Kanske efter en
chokladkaka, en glass...
kanske en ny bil plötsligt låter tilltalande.
Ja, ibland till och med en cigarett - särskilt om du ser någon röka.


Impulser poppar upp i dina tankar av sig själva - men du
kan kontrollera dem (om du vill).
Det är helt OK att ta den där chokladkakan,
eller köpa de där kläderna i skyltfönstret...
vi förtjänar alla en njutning emellanåt.
Men cigaretter? Nej - du kommer aldrig att tända en igen.



NON smoking jacket
*skrattar så jag nästan kissar på mig*




27 rökfria dagar UTAN JACKA hahaha

Kommentarer
Postat av: Barnens Hjältar

Haha, vilken kul jacka..

Impulser har jag aldrig lyckats tygla :P

2009-02-18 @ 22:48:42
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Postat av: Lena

Jag har oxå slutat röka och trots allt annat elände runt i kring mig så går det faktiskt rätt bra. Det är underbart att vara ickerökare! peppar dig och mig ler



Klart jag känner kram från Dalom! Tack, kära du! :)



Mvh Lena

2009-02-19 @ 07:32:48
URL: http://celena.blogg.se/

Ett litet livstecken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0