Mitt i allt glömde jag FF=Fräcka fredan!

Så här kommer fredags fräckisar,,, åååå du för att inte jag ska bli för generad
så lägger jag upp miniatyrer ........ *blush blush*


Muslimsk/Talibansk "glädjeflicka"

Lek nu med tanken om det skulle vara att man fick lov att
bära "uniform" på jobbet i alla fall männen!!
Beslutet kommer från ledningen - Alla tjänstemän inom
sektorn skall nu gå klädd i Årets T-shirt!

Nuuu rodnar jag så jag nästan dööör!


Lovar lovar *sträcker upp händerna i luften* ska aldrig

göra så här mer!

Nästa inlägg kommer att vara riktigt seriöst och handla
om den kommande resan!!


Kommentarer
Postat av: soffie

fniss

2009-03-08 @ 16:21:44
URL: http://soffie69.blogg.se/

Ett litet livstecken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0