Attans tänkte inte på det!!!


Jaha ja då har man bokat en resa då....
Underbart men då kom Ingmar Bergmans åååångest *pust*


Hur ska jag hinna med beach 2009 om jag ska klä av mig i slutet av april !!!!!!
Hujedamig skulle någon säga......Å vad säger jag,,jo INGENTING,,,sitter här som
paralyserad och undrar........... Äää hä årnar säg skulle vi i Dalarna säga!



Vifftar jag tillräckligt mycket på höfterna kanske det finns en liten chans att
jag lämnar pälsen hemma *blink*

eller om jag hittar ett annat gäng där så kan vi kanske dela på utsikten hihihi

Kommentarer
Postat av: föneböna

Haha! vifta på höfterna och var stolt så kommer de stråla om dej! kramen

2009-03-08 @ 12:26:31
URL: http://www.metrobloggen.se/sandkorn

Ett litet livstecken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0